malu yg teramat sgt!!!

ya allah!!! malu nyer aku tdi.. x sangka munir ader tdi... bengang nyer... he is my tut... tak sangka ley jumpe.. syera pown satu.. langsung xckp yg munir ada kat situ.. tahan malu giler tdi... dah la ayh munir ader siap sengih2 kat aku...

ingat spew la tdi... mula2 masa tgh beli kat sebelah kedai ayh dier langsung aku tak perasn yg munir ader kat situ...

syera plak sengih kat aku... aku pown sengih la kat dier blik... pastu syera gelak kat aku.. entah cm ner la ak xperasaan yg munir ada kat situ.. masa tgh beli air tdi ak dh nmpk mustaqim ngn ayh dier... dier owg sengih jew kat aku..

aku balas la blik.. lepas siap beli air ak tertengok kat kedai ayh munir... patot la dier owg sengih kat aku.. rupa nyer munir ada kat situ.. mybe dier blik cuti semesta kowt.. masa tu merah muka aku...

lepas siap ew air tiu tros aku jalan cepat2

tinggal syera sowg kat belakang aku...

aku say:bakpe xckp munir ader situ!!

syera say: la ingat mu tahu doh yg tdi mu dok sengih2 tu.. haks2

aku say:mana aku perasan munir ader... aku ingt bkpe mu sengih kat aku tdi.. tu la aku sengih kat mu balik.. dah la ayh dier ada situ.. malu nyer.. adoiya.. x[l

syera say:cian ke mu.. hakhakhak..

syera geak kan aku... geram nyer.. adohai cm ne la boleh terjumpe munir ne...


Tiada ulasan: