beating heart <3

adakah perasaan benci ini
sebenarnya cinta
yang masih
bersemadi untuk mu..
oowwhhh..
dan sebenarnya ku mengharapkan
sesuatu di sebalik senyuman mu itu
dan kau juga merindui aku
heart beating Pictures, Images and Photos

continue to our first topic.. beating heart.. what it mean?? beating>>berdegup heart>>jantung
if our heart not beating, thats mean something wrong with our body... ngeh3... hantu kowt klu jantong kowank xbeating.. hahaha.. whatever la...tp ary ne my heart beating to fast and fariouas.. hahaha... entah ler apewsal... ader owg buat aku jd cm ne... dier la kne tangong... ha3..papew jew la...
malam ne sedikit panas badan.. dah 2 3 ary aku ta mkn ubat.. mybe sbab ne kowt my heart beating to fast.. hahaha.. ubat ak ta tau kat ner.. lantax ar... asal kan skit ak ne xtrok dah la.. amin~
ary2 kene mkn ubat.. kalu aku ta mkn ubat boley mati kew??? ish!! xla smpai cm tu... klu xmkn ubat boley mati dah lama dah aku mati coz 2 3 ary xmkn ubat.. antibody ak kuat lg berkuasa agy doee!!! masih buleh brtahan!!
chaiy00oook!!! chaiyyooo00kkk!! hax100

ps: already 1:21 am.. oit cik keynah!! ta mao tito kew??
ish2.. apew nk jd.. apew nk jd..
ank dara ta tito agy..
hakx100
k la night... mak ak tau mampos naty
-assalamualaikum-

Tiada ulasan: