again and again

Selamat Pagi Cikgu :P hari nim msok class.. MEREKA sudah bagi kami msok class. so thanksfull. drpd dok lam dewan yang tidak selela. then hari nim ak xleih nk lepak2. rase cm malu nk g lepak or jalan2 g koperasi. *pkai bju ketat hari doee. terpaksa! vavi btol! =_=

huh~ hari ni msok class.. stay lam 1st class. 4AMANAH rase mcm bodoh jer! =_=' guru2 class pown tak bez jer. Kelas aliran sains tulen! pergh! aku nk dok class 4CEKAL. yer larhh class tu ader *reka cipta. aku xnak amikk biologi. :( tp aper boley buat. saya bukan ank pengetua. bella plak nk amik subject P.A class 4DEDIKASI. tapi rmai sgt amik subject tu. so xley larh! Dah la dpt kelas burok! meja hudohh. belakang class aku tempat budak2 hisap rokok. bodo btol! sakai giler :\

Rase nak jadi budak form 3 balik. best moment ever! :( sngt rindu.. AMIN! sajer nk buat aku jadi giler! arghhh. bongokk nyer budakkk.... benggang aku xhabis lagi niieehhh.. saje nk kne kan aku! bala btolll! xhabis2 mung nim amin. x(

*sorry la bnyk sgt aku beleter hari nim :P