Berkerinting


Hari ni aku pulang lewat umah! :D kau tau aku buat aper? aku pergi buat rambut dengan Farah :) dah lama aku nak kerinting-kerinting nieh! HAHAHA. suka giler bah! Walaupun aku bukan jenis free hair tapi aku suka larh kerinting-kerinting neih. Farah pown buat tadi ;p lorh dier potong layer. Sekali aku tengok dan tilik kat cermin, sumpah nampak macam amoi cina maaa >_<  punya la lame buat tadi. Tapi hasilnya memuaskan! :) Farah tengok pown dier geram! she told me that cute! ;p

Btw, esok keluar keputusan ke MRSM. :0 tak tau larh aku dapat ke tidak. Harap-harap aku dapat larh kowt? Amin. :) Mak aku still bising sebab aku buat rambut kerinting-kerinting neih. =_= letih mendengar nyer! PERGH. takpe nanti diam la. Pekak kan telinga jer macam biasa. HUHUHU. sorry mama ;p *anak kamu neih nakal! 



P/S:pkol 5.30 nanti nak pergi JOGGING dgn farah :) 

2 ulasan:

Syalia berkata...

Nok tengokkk ! hehe

mekeynah berkata...

muahahaha. nanti aku upload!
:D hehhee.