Hello Sunday *1st day school

Hello again stranger ;)



orientasi kami tidak la sebegini rupa
*kan bezz klu cmneih! :( ini buka US

Hari ini bermula larh hari pertama sekolah. so awesome! :) walapon minggu RE-ORIENTASION sedang bermula, tapi saya sgt gumbira! meet my all my friends. winduu doee dier org semua. Berjanji untok berjumpe dengan Amin, tapi.. ish! batang hidung pown xnmpk. pirahh! blahh ar. x(


ATTENSION! Hari nieh saya pergi sekolah okey. Accident bru nieh sikit jer. kat lutut neih. tinggal parut dahh. :) meet cik nieysah and farah. chest! banyok mulot btol semek nieh. :) rehat bersama farah and nisah. Malas nk join group ubi. hehehe :D biase larh saya join bnyk group. semua nya O.K! ;) Nisah memasang angan2 nak buat teknik rebonding dgn farah. konon nyer nk simpan rambut panjang! ha3. aku pown nak jugak! tp xnk lurus kan rambut. Nak kerintingkan rambut style TAYLOR SWIFT. *cehss. koya lebey mek nim. rambut pendek nk wt cm taylor. tunggu rmbut panjang dulu maa!

mcm2 kami merapu. kalu citer tak abiz punyer :P

Semasa 'mereka' sedang sibok memberi kata-kata semangat KONON NYER, saya and the geng sibok berborak! ha3. Pengetua skolah ckp lamer lebih dari PM! uish, bikin saya ngntookk sieh! ;D Today, I meet cken, ipah, yen and qilah! ader ke patot mereka "LEBONG" saya kata nyer nak tukar sekolah? separuh mati saya dibuatkan. Yerlah, mereka kan orang kuat NETBALL LELArians tanpa mereka siapa lah saya ne. cuma pemain GD yg bungay. hahaha :D YANG PASTI! our GS tidak tukar sekolah! yeah! gumbira gilakkkk!

Semasa meet teacher misrah masa nk blik umah tdi, she ask me "Cken tukor dop skolah?" ;) "Dop pindohh teacher! :D" "Hahaha. selamat GS saya, kim salam ke dier erh!" :p teacher pown rase lega gop rupa nyer. yerlah, cken tu the best punyer. kalu pindah mesti dier msok group MERCHANG! xkan larh aku nk jaga member sndri kowt? dah tau semua cara dier owg, xbezz la. Lagi pown mereka expert and greatess shooter :) *bangga dengan LELArians