kembali bertukar


fuh! dekat 3 jam aku duduk depan laptop nk change layout bru neih. tapi still tak puas hati. tak boleh nak send comment except di tagboar sahaja. pirahhh! :( geram betol. tadi mak bising. cis! ingat aper tadi rupa nyer dapat surat lagi. surat dapat duit yayasan. kene pergi wakaf tapai untok mengambil duit tersebut. bru jew dapat surat mcm tu dah kecoh satu rumah dok panggil nama aku. aku pown 1 hal. boleh buat bodoh jer mak panggil? HAHA. LOL. *sorry dear mother

so sekarang bagai mana aku nak buat blog aku neih boleh komen2? tak tau nk edit kat mana. nama blog pown aku dah tukar letak "BODOH DAN SOMBONG" keras sikit bunyinya. :p totolly for somo one sebenarnya. entah mcm mana aku boleh terpikir sal dier. ouh lantak kau larh.

homework bahasa melayu essay masih tidak siap lagi. petang ne mahu berangkat ke rumah YAYA. :D naik vespa kuning! she is the best student UPSR on 2006 at Marang. dari Mak Lagam pindah ke Lela Segara. biasa-biasa sahaja. okey larh. aku tak nak mengata sape sape ;p *dah bnyk dose aku buat neih! ;0



p/s:sape2 yang tau nk edit supaya boley letak komen bg tau please =_=

Tiada ulasan: