Letih dan Bosan =_=


Muahahaha ;p hari ini FULUS ku masyukk lagi! suka larhkan sape la taknak duit sayang oit! :0 kalau orang kasi kat kau 1 juta takkan kau nak tolak mentah-mentah kan. mesti pikir masak-masak nak ke tak nak duit tu. Tapi bagi golongan yang "GILER BESI" nampak jer duit depan mata teros sambar! Mak oii. over dah tu :0 Hari ni dah la panas. Kalau mendung tu bez la jugak. HAHA. tunggu punya larh lama nak dapat RM&*! tu! HAHA :D tak pe aku rela, ne baru panas dunia. Kalau panas akhirat lagi merana!



Tadikan aku jumpa member-member sekolah rendah! ada yang tegor ada yang sombong =_= *mcm aku la BODOH & SOMBONG tak pe aku tak kesah. senyum sikit kat aku pown dah cukup :) Jumpa la Jihah, syalia, izzati, syafik, aina, khalil dan rakan-rakan seperjuanganku yang lain :] sedar tak sedar, tadi punya la banyak aku snap pic bersama teman-teman. aku tak peduli orang sekeliling aku nak kata aper. ikot suka hati mak bapak korang la nak kata ape! Tapi pastikan aku tak dengar. Kalau aku dengar kat situ jugak aku TENYEH MULOT mung! Siap ar aku kerjakan!

Aku letih, aku nak rehat kau bayang jer la dekat 1000 orang sekali campur mak bapak. Entah paper mereka nyanyi lagu UMNO. Langsung takde kaitan dengan aku! pergh. sempat lagi Orang-orang tua ne nak berkempen! =_=" Eh pak cik, mak cik lambat lagi la mengundi. Lagi pown kami tak cukop umor lagi. *JANGAN LA LEBIH-LEBIH (,") 

*ada pic baru click sini

2 ulasan:

Anis lahh berkata...

Duit duit duit $__$

mekeynah berkata...

HAHA :D
sudah habiz sayang!
ku buat curly hair! :D