Semalam itu indah.

Love Pictures, Images and Photos

Hari ini aku bangun lewat. Kau peduli aper kan? HAHA. ;P Semalam aku rasa aku dah tido awal. Tido depan tv. Tv pown aku tak tutup semalam. Bangun pagi tadi tengok-tengok tv dah tutup, batal aku ada kat kaki. ish buas betol aku tdo dah ar tdo terkangkang cam JANTAN! Haha ;D *bodoh betol =_= Semalam ada citer bez tapi entah macam mane aku boleh lena depan tv. Dekat 3 or 4 hari dah aku tak tido dalam bilik. MOOD nk tido kat luar! ;)

*aku bosang giler semalam. kua tak tau kan kan kan?!

Semalam aku pergi kedai, pastu aku tengok langit cerah! Ouh bulan terang rupanya! Cantik sangat sangat! ;D Nampak 2 ekor kucing dok tido atas kerusi kat dapur aku. CUTE GILER. tengok kucing sape?! HAHA Kau tau memang best lepak luar umah kalau time bulan cerah cam semalam! Mood aku tak berape baik semalam. tu la dok luar ambil angin malam nak hilangkan stress aku. HUH! aku tak tau larh biler sebot nama @#$%! aku jadi takde mood. tau tau jerlah kan. Hati aku melayang lagi semalam. sumpah aku tak tau macam mane boleh terbang! HAHA. ok aku malas nk typing panjang lebar. senang citer massege jer! :P



photography equals love. Pictures, Images and Photos
*mak oii. jangan la bising
kejap lagi akak makan la. =_=

Tiada ulasan: