Aku nampak tadi


Tadi kankankan aku nampak kau! Yeah aku tak salah orang! Tu kau yang hilang dari pandangan aku sejak beberapa hari yang lalu. 0MG! Rambut kau takde! HAHA. Punya la lawak doe! aper tak nyer. Rambut kau dah berubah dari yang panjang HENSEM HENSEM GILER tu dah kene potong di cikgu kan? HAHA. tak kan kau nak gunting rambut kau saje saje kowt kecuali cikgu dah gunting rambut kau macam potong rumput arn? HAHA. Patot la semenjak dua nieh aku tak berapa nak terserempak kau kat sekolah weih! Rupanya sebab neih larh! ;] Pelik gak aku biler jarang jumpa kau kat kantin or kop sekolah. Dok sembunyi dari aku rupanya! HAHA. Tapi seryes rambut kau dah tak Hensem macam dulu dulu. Dah compeng compeng rambut kau tuh! Padan muka mung! ;D Aku sian gak kat kau. Cikgu mana la gunting rambut kau sampai nak kene ejas balik uh?!




*Kau buat aku giler bayang tengok rambut kau yang hensem dulu =_=

Tiada ulasan: