Kau tegur aku?

 
*him tukar jadi her please?


Wey Kinahhhhh! Ustazah Suraya cari mungg orrhhh! (farahanee)
Hoiii Kinahhhh.. tuuuuhhh Ustazah Suraya cari mung dari minggu lepas agyy orrhhh!(Ipah)
oooiittt Kinaaahhh!!! weihhh Ustazah Suraya mitokkk kepit kuku orhh! Dari minggu lepas mung xator agy kepit kuku yer! Wat sake dohh k gane?HAHA (miyo)

HAHAHA. Hari ini ramai giler tegur aku. Kau semua tegur aku erk? Maaf la kalau aku buat bodoh or aku sengih jer kat kau. HAHA.  Ustazah Suraya, mintak maaf yer saya tak ingat nak hantar. Tak silap saya kepit kuku Ustazah tu dah ada dengan saya lebih dari 2 minggu dah!!!! 0.o HAHAHA :D *maaf :) Bukan aku tak mau hantar weih kau semua. Aku tak ingat nak bawak lorh! Takpe tadi aku dah jumpa ustazah. Siap janji nak hantar esok. Ustazah ne memang dah cop muka aku ne jenis SUKA SIMPAN KUKU PANJANG! tulah pasal die kasi aku kepit kuku uh! HAHA. aku pulak bila dah dapat tak retireti nak hantar balik! hakhak xD
Ramai yang tegur "wey wane mu kacip ngat sekor erh? Dop baek doh ke ngn awokawok tu (Ubi & the geng) ??? jalan sekor jer mek nimm.. sian lop aku." Haish rmai yang perasan nieh. Aku bukan tak baik ngn genggeng aku tu. Cuma terasa sangat kehilangan Farah semenjak dia pergi k SESTER. :'( imy

Okeyokey hari ni 4 period cikgu takde. Aku langsung tak tido. Busy gilergiler nak siapkan peka chemistry and biology. Tu pown masih tak siap. Takpe aku dah pinjam dengan BS kuasa LIMA! HAHA :D ( BestStudent) haish! Jangan sebutsebut sangat. aiyaya. Esok ada train. wahhhh! giler aku malas siot nak pergi! dah lah tak balik rumah. maybe pergi umah qilah. Yeah! malas giler bahh! balik rumah pkol 6 p.m. =_=

Tiada ulasan: