Satu lagi hari malang!


Aku pluss dan bookmark hari ini sebagai satu lagi hari yang malang. Entah apekah bangsatnyer hari ini? Aku sendiri pown tak tau. Mungkin sebab aku balik umah dengan mak Farah. Mesti bapak aku ingat motor kesayangan dia tu dah hilang. Berapa kali aku dah pesan, beli lah motor baru. Dia tak nak. Janji nak beli LC kat aku, last last dia cancel. Dia cakap tak payah! Simpan 5k dlm akuan bank aku. Buat masa depan katanya. Tak pe aku boleh terima. TITIK hal tu.

Tup tup tadi motor yang dia sayang tu bocor masa aku nak pergi rumah Syera. Tuih! Benggang tak terkira orang laki tengok semacam jer aku. Geram betol. Adohai nasib. Kalau mak farah takde tadi comperm dah hancur tayar motor tu sebab tiub bocor. Selamat. Fuhhhh! Aku terus balik rumah. Tak nak kata ape ape okey! Mak aku dah naik bising. Tak pe. Aku nak senyap jer. sengih dah larh. Ikot dier nak kata ape. Aku taknak lawan nanti makin bertambah dosa aku. :(

Tiada ulasan: