Suka dan sangat suka!

 

Hari ini valentime. sorry gua tak sambut Hari Kekasih sebab gua dah 6 bulan takde kekasih bukan tak laku tapi gua taknak PAHAM?!!. *Hari kekasih hanya untok cristian. PLEASE KEEP THIS NOTE IN YOUR MIND! aku dengar artikal sebenar pasal hari kekasih ni. Kesah nya dia nak tarik umat islam supaya lalai dan terikutikut budaya ini. Tapi hari ini gua dapat sedozen bunga ross dan daisy! Suka gila.. Luu paham la sendiri kan ape makne nye? Tapi bagi gua takde maknenye!

 thanks darling

Ouh indahnya dunia! :D HAHA. gua happy sebab lu pown happy! gua sedey kalau lu pown sedeh! Gua suka gilergiler sebab lu pown suka!! HAHAHA. Thanks again cik ubi coz give me a dozen of roses and daisy!!!! I LOVE IT DEAR! Hari ini gua dan temanteman gua lepak kat Batu (name tmpat ok!) Dok atas bukit, gua cakap sampai nak naek giler coz kuat sangat gua cakap. Lu ape tau! Lu tak tau gua macam mane!

 
muka hangout blake

 
si hijau is mek ubi. si kecek is nazie

  
esyah and miyo!

 
muka gua yang belagak sombong giler!


Lepas tu gua hangout lagi. Taktau nak buat ape lepas kami pergi makan nasi beryani kat umah Mira Speker @ kambing! *sorry cik! :D Gua sayang kamu semua. Gua tau keputusan gua yang dulu tidak mengecewakan! Meninggalkan dia bukan satu masalah lagi buat gua. HAHAHA. mengarut! Sorry cakap "gua dan lu" Lebih senang cakap kau dan aku. Gua tu macam gua kat hutan! HAHAHA *benggong ;p

Tadi aku dapat dozen of roses. sayang kau ubi. sayang kau kak daa! HAHAHA. mecih la banyok bagi k ambe. Mok ambe pown suke gop! btw, aku simpan bungabunga tu dalam bilik. Naek seri a sikit. Hua3 :D Bilik cik sakinah tidak macam tongkang pecah sudahh! Baru jer lepas kemas. Aircond bilik aku pown dah baiki. Tak la panas sangat kankankan?  okey.Lappy neih aku tak shut down dari pagi tadi. Akuu tinggal macam tu jer masa hangout tadi. Pasti kau dah panas kan lappy? Okey aku shut down kan kau. byebye :)



p/s:selamat hari kekasih bagi kristian. Gua tak sambut okey!

Tiada ulasan: