Tahi hidong masin

 

Dah berhari hari dah gua tak top up. 2 3 keping orang text kat aku aku tak balas! Rambut kerinting gua dah jadi messy giler macam kat atas tu. Bilik gua bau hapak giler sebab baju busuk dah macam gunug tinggi nya atas katil penoh dengan peta dan tompak tompak bocor.. Gua bukan pengoto okeh! Gua tak suka buka pekung di dada tapi ne dah over. Nak kasi malu sikit muka gua ne! Tadi gua dah top up. Masuk larh RM10. tak banyak tu pown cukopcukop makan untok 3 or 2 minggu. Okey gua tahik idong masin sikit bab bab top up ne.  so kalau orang lain buat REQUEST jangan harap gua nak bagi except membermeber baik gua! Dan sekarang gua dah dapat balik broadband gua untok online. Gua tarik balik katakata maaf gua kat luu semua sebab gua dah dapat broadband gua balik. So no sorry okeh!

Tiada ulasan: