Family Day BBQ

 flickr for more pic

Satu lagi hari yang hebat! Kalau kau pown pasti suka punya! ;p Hari ni semua orang berkumpul. Bukan semua la. Pak cik mat aku dengan atok aku je yang tak datang. Tak pe nanti akan di adakan lagi aktiviti macam ne tapi FAMILY DAY VACATION la maybe cuti bulan 5 atau 12. Tempat nya masih dalam rancangan iaitu KEMAMAN, CHERATING or area PAHANG ;) so straight to the point, tadi kami pergi ke Pantai Pandak, Chendering. Bertolak lebih kurang pukul 3.45 pm. Sebelom tu aku merajok dulu sebab mereka lambat datang amik aku dan mak aku ;p *perangai yg pling annoying! So after that, take Mia's cake at Gong Kapas. Lorh, last Thursday is her birthday. Cake barbie ;) zaman aku kecikkecik takde pown macam tu! Jeleous I! Sampai jer kat pantai tu aku dah nampak cousincousin aku tengah bakar ayam ;p *Fuyooh mereka datang pukol 2 cari tempat. Lepas tu kami tolongtolong kemas sikit. HUHUHU. Aku pulak jadi babysitter jaga anak mak sedara aku ;] Jaga budak budak main pantai. Fuh! Besar Punyaa ombak tadi! hak3.. Adoii, lepas tu kami makanmakan after semua dah sampai. Yang paling lewat sekali sampai ialah bapak sedara aku yang bongsu :) Takpe, makanan masih banyak menanti. Around pukol 7.00 pm baru bertolak balik umah. Yang pasti anakanak muda sangat ramai masa tu. Mereka buat date kowt? ;p




p/s:Bagi kau yang nak tonton gambar sila click dekat flick di laman aku ;)

Tiada ulasan: