Hebat!

 

Hari ini lebih hebat dari semalam! sudah boleh lompatlompat atas katil! ouheyehh!! ;D feel very great and better. no more fever. Boleh tari menari kasi tonggek punya sampai ter-tonggeng! HAHA ;D sudah boleh mengarut seperti biasa, buat aktiviti yang tak berfaedah. Motiv-nya ialah???????? aku pown tak tau. kasi monggeng jer la. HAHA

Semalam bapak aku dah beli bende TUTTT. senang cerita. aku dah dapat NIKON satu. bukan DSLR seperti yang aku ingin-kan tapi COOLPIX maliii dari langkawi. tarak apa. Sudah baguss maaa ;) dengar kata least datang, dri harga 1k dapat promosi RM600. sudah bagus uh! Tapi aku masih tak comferm coolpix yang mana satu. masih belum berminat untuk bertanya memandang-kan aku kene kasi result superb kat bapak aku tuh! pening pening pening. nampok gaya-nya study hard la aku. Takpe aku cuba yang terBAIK punya! insya-Allah ;)

4 ulasan:

tiniBuncit berkata...

woaa woaaa sedak nyaaaa. jeles ni jeles ni . muehehehe :D

mekeynah berkata...

elehhh.. yer lagi sdk ada DSLR.
org kne kupul duit diri nk beli ;(

yanie.sahaja berkata...

lepah ni muleyh snap aku byop2 . okeh . haha

mekeynah berkata...

Hahaha ;D
Berehhh bosss