Kasi Hantuk

 

Malam ne aku nak kasi hantuk kepala dekat BUKU TEKS SEJARAH! Kasi masuk semua ilmu bab 1 dan 2. Aku dah tak kira! Penat nak mapuiihhh. Baru jer bali training netball tadi. Okey ada satu pengumuman, mungkin broadband di rampas kembali sebab exam. So go on, iklan dah abiz.. HEY HEY! tengok sini larh! Baca ape aku nak tulis. Abaikan bende sekeliling kau tuu.. Tadi aku sudah jawab satu paper. Tak menarik sangat walaupon ne 1st exam bagi aku biasa je. ;) *cis! Bangga diri dos ne!=_=  So aku jawab la paper ENGLISH. Mak kasi hantuk kepala kat paper. Masa tak cukup! tahikk guh, nyusoh ke aku!

4 ulasan:

teh'a berkata...

sejarah tuh..lw di ikut kan senang je nk wat nk bace..nk hafal..
tips and tricks...
baca ulang kli..xyah menghafal. kali yg ke 4 ke atas bru lah cube hafal..
pastu nk senang..wat lh kronologi..
wat kad imbasan ke..

pastu,try bgn kul 3.30 hingga subuh..baca buku sejarah..alhmdulilah leyh msuk..
but mke sure mata segar lah..lw mata pn kuyu je..mmg sush nk bce!

p/s:hrap lah kptsn spm sejarah ok~~ bg nshat dkt org tpi lw sndri xok mmg malu~~

mekeynah berkata...

HAHAHA ;p terima kasihhh ;)
Pagi tadi saya bgun pukol 4 sebab nak baca buku teks sejarah! HAHA.Satu kemajuan yang dapat di banggakan bila bgun awal! Baca buku smbil peluk bantal. boleh than bez..

HAHA. Terima kasih ats nasihat anda ;)

I did WHAT? berkata...

OMG, sejarah? hahha fuck up. I tak suka gila sejarah.

mekeynah berkata...

HAHA. ;p
I heart sejarah sejak fom 1.
taste kita tak sama..
HAK3.

p/s: sejarah juga bosan! =_="