Musimnya


okey kepala gua pening pening lalat. Today is better then yesterday. I got fever! chittt! sangat menyeksakan. I guess bout 3 day dah aku ne demam. Memang sumpah tak larat gile. Next week exam. ARGH! tak sentuh lagi buku nieh! Ingt last night nak pergi hospital dah. Tapi gua tahan dulu sebab bapak gua takde kat umah. Dia ada kat langkawi. Sabtu neih baru balik sini, sejak dua menjak ne ramai gila orang demam. mungkin ini musim nya kowt? Maybe. =_="

Next week tengah exam pown ada training netball. yerlarh!! sebab kita orang ada 2 minggu jer masa training! Text untok coral seeker aku pown tak hafal lagi! HELLYAAA! semalam ada tusyen pown gua tak pergi. Pagi tadi ada kelas fizik pown tak pergi. Sumpah tak larat gila. Ne baru je boleh gerak sikitsikit. badan dan muka gua masih pucat macam mayat!!

Tiada ulasan: