Semangat Waja!



Tajuk kali ini agak keterlaluan. Hari ini aku rasa nak lompat banyakbanyak giler. Tapi di sebabkan tak larat nak mapuihhh, aku relexrelex pelok novel jer. ;) Post entry pown agak lewat berbanding biasa. Maaf la kau, aku penat baru balik Sekayu Waterfall. A'ah aku pergi lepak sana hari ini. Dengan family aku okey! Bukan bapak aku! *I mean bf. Kami pergi agak lewat, selepas pergi kenduri member ayah aku, teros pergi Sekayu. excited nak mapuihh! Al-maklum larh aku dah lama tak mandi dekat sana ;] Punya la habis aku kasi bodek sama ayah aku. Lastlast pergi la jugak. Sampai around pukol 2.45 pm rasa nya. Pastu berendam dekat 1 jam setengah i guess soo la.. Dekat pukol 4.15 pm bertolak balik. Punya la lapar giler tak sempat nak sampai rumah aku dah mengadu nak makan pisang goreng. Berhenti la dekat Bukit Payong. Makan ABC puaspuas sampai buncit perot! kihkihkih ;D Sampai jer rumah teros tido atas buai. Lena la seposen... Lastlast terkejut sebab buah jambu jatuh atas kepala. Tak tau larh samada buah tu jatuh dari pokok atau ayah aku khianat baling atas kepala aku kasi bangun suroh pergi sembahyang! HAHA.


p/s:Gambar di snap at Sekayu tidak upload ats sebab tertentu. ;[

4 ulasan:

tiniBuncit berkata...

hahahahah tini hok lepor jambu batu :))

mekeynah berkata...

TINI! jahhaaakkk
kaca kinah tido!!!
HAHAHA. bengkok pale kinah!

teh'a berkata...

sekayu dkt mne??
dh lama x mndi manda..
rndu2...=D

mekeynah berkata...

sekayu dekat kuala berang, terengganu ;)