Eksitet


Teruja bah! Sangat teruja, eksitet yang tak dapat di gambarkan, buat kali pertama aku menyentuhnya ;0 Nak beli pakai duit sendiri aku tak mampu. Aku tak kan lepaskan peluang ke emasan ini, yerah nak beli cam DSLR bukannya bapak aku nak kasi. Tadi pown pinjam yang cikgu punya. ahaks! Kalau dapat pown Insya-Allah lepas SPM. -,- lambat lagi doee. Agak kaku pergerakan bila menyentuhnya. Kau nak kata aku kuno, cakap terus terang, jangan main kutuk belakang.

Agakagak larh, kalau aku dapat tahun ne, memang hebat la aku! Tapi tahun ne motor dan lesan ;( takkan nak mintak juga camera, sian bapak aku. Baru nieh yang aku dapat tu cuma yang camera biasa jer. Jenama je Nikon. Tak pelah kinah. Kau sabar, nanti kalau dapat peluang lagi nak guna DSLR tu kau rebut cepatcepat. HAHAHA.

Rezki tak lari kemana kinah. ;)

2 ulasan:

Amelia berkata...

buat sabar ye Kinah hoi ;p

.kinah. berkata...

habiss sabar dah nieh. haks!