Kerek larh.



Hi, hell-o  everyone. Kehidupan masih berjalan seperti biasa. Hari sememangnya panas! Dunia akhir zaman.. Aku nak buat sedikit ulasan bagi semalam. Urgh, bapak sedara aku datang rumah. Bawak la anak anak dia skali bini dia uh. Tiba tiba anak dia yg sulong umor 6 tahun, lakilaki datang kat aku.

"Kak kinah, tengok nieh! Ekal pakai coli! ;p" sambil angkat baju tunjuk kat aku.
Mak dia bukan main terkejut, tengok si Haikal ne pakai bra si mak neh. Adoy!

"Weh ekal! Pier ajor mung! Siap mu aku kejor mu, mu belari x setoh lantai arrr!"
Adik si Haikal pulak dok jelir jelir lidah dekat aku. *nak kne bdak nieh.

Tiba tiba, tak pasal pasal dua dua orang budak tu kene tarik telinge sebab pakai coli. Si adik pown satu hal, ikot sangat kerenah abang dia tuhh. Tuihhh... Siap kau Haikal, esok! Aku datang umah tok, kalau kau pakai coli pulak, aku cekik la puting kau tuh!

Tamat.

p/s: Jangan ikot perangai mereka tak senonoh tu! =___=

Tiada ulasan: