Keruhhhh.


Mulut tersenyum dan ketawa tapi hati bergelora. Ada suatu yang tak kene. Alah kinah lupakan saja. Kau ada misi untuk diselesaikan. Subject biologi masih belom di back up. Rasa terok apabila tak faham.! Perghh. Aku nak elakkan tekanan. Agakagak bila aku dapat jumpa cikgu huh? Selalu jer sibuk. Kesibukkan di sekolah tidak menentu. Sekejap ke atas, sekejap ke bawah. Naik turun tangga memenatkan. Tapi itu satu latihan stamina. :) Aku tak kesah. Setiap perkara yang dilakukan ada manfaat yang tersendiri. Bagi aku itu bukan masalah besar, tapi aku patut bertemu dengan cikgu. Mungkin esok. Harap kesibukkan aku tak menggangu. Malam ini, tuition akan di adakan. Maka terpaksa larh berjaga lewat malam untuk selesaikan kerja tertangguh. Sebelum aku tamatkan cerita hari ini, aku ucapkan Selamat Jalan Nenek. Semoga selamat sampai ke Mekkah :)

Tiada ulasan: