Khabar Tak Elok


Tak ada apa yang perlu di bimbangkan. Keputusan aku tetap sama dan takkan berubah lagi. Pujuk rayu aku tak makan. Makan suap lagi larh! Mintak maaf kepada orang Kenamaan, sesetengah dari Kenamaan masih tidak mengetahui lagi pasal hal penting ini. Sampai waktunya akan ku kata kan hal itu. Kalau nak tarik balik pangkatpangkat yang aku ada tu, tarik larh. Aku dah tak kesah. Keputusan tetap sama. Bonda dah setuju apa yang aku akan lakukan ini. So, no problem at all. Sudah lama dia bising tentang perkara seperti ini, dan dengan keputusan yang aku lakukan ini, dia takkan mengeluh lagi seperti tahun tahun yang lepas. Maaf sekali lagi. Keputusan aku tetap sama.. Sudah penat aku melaksanakannya dan aku akan berhenti sahaja sampai setakat ini.

Jika choral speach menang dan dapat ke peringkat negeri, kemungkinan aku akan menarik diri. Bergantung kepada keadaan. Aku dah tak sanggup tanggung beban ini. Rasa macam tak di hargai langsung sejak tahun lepas! Agak agak la kan.. Rasanya inilah yang terbaik kan? :)




ps: maaf
pss: maaf lagi
psss: maaf maaf maaf

Tiada ulasan: