Korekk


Aku baru lepas korek telinga. Maka, telinga aku tak sumbat dan pekak lagi. Banyak wooo taek telinge. Nak tengok??? HAHA

Sebelum aku mulakan cerita hari ini aku ingin kau tahu yang banyak pitisss terbang dan melayang pada hari ini. Itu petanda tak baik! Alahai, aku dah dapat broadband baru. Yerlah, yang lama tu dah rosak. Work like a bullshit. Pergh! Duit datang dan pergi begitu sahaja. Kau ingat aku tak kesah? Baru je dapat pitihss lepas tu terbang pulak masuk dalam mesin casher. Lumrah kehidupan. Jangan mengeluh, rezki ada di manamana. Minggu depan pitihsss akan kembali masuk dan terbang. Aku tak dapat buat apa apa. Semuanya lumrah kehidupan. Tuntasnya, simpan lah pitihss aka wang korang tu elokelok. jangan membazir macam aku.

Eh, perform kat dewan esok?!!! =____= Berita buruk argghh!
Aku tak nak di malukan dihadapan dia!!

Tiada ulasan: