Perhatian-nya



Peahhh hebat kaukau hari ini. Haru biru kelas sejarah. Poraaahhh! Weh sorry tolong sikit erh cikgu, nama saya bukan PEAH! eh eh cikgu jangan sedap sedap jer nak ubah nama mak bapak saya bagi. Nama saya yang best la punya nieh, cikgu bolehh panggil saya PEAH? Sorry ar cikgu, saya tak jawab punya soalan cikgu kalau cikgu panggil nama saya PEAH. Ape class nama macam tu? Saya tau cikgu nak attract my attention supaya tak tido;tak tongkat dagu;tak mengantok;tak letak kepala atas meja dan sewaktu dengannya. HAHA.

Ada ke patut siap bandingkan aku nieh, sebagai contoh belajar dalam bab 4 Sejarah uh? Konon-nya larh, ada mamat datang nak ngorat aku, harihari kasi coklat nisang. Pundekk nyah aku nak terima org mcm tu. Walaupun perbandingan, aku masih tau cikgu sebenarnya nak suruh aku tertarik dengap cara pengajaran dia. Tak ape la cikgu, cikgu bagi saya coklat nisang hari hari cikgu, saya jamin saya tak tido or mainmain masa cikgu. HAHAHHAHA




ps: kdp sapesape name Peah, jgn terasa weh!
pss:cikgu cara cikgu ngajar dah ok lahhh ;)
psss:cikgu, saya memang suka tido dalam kelas. Harap maklum! :)

2 ulasan:

Amelia berkata...

haha. comel okay ;p

melon. berkata...

haha. budak budak sangat kelakar.