Hujung Minggu


Sisa sisa hingus dan air liur basi sudah aku cuci. Perghh, musim panas buat aku selsema. Tak guna betol. Habis berair hidung aku ini, asyik bersin sahaja! Hujung minggu buat aku rasa tenang, tiada sekolah buat aku lebih selesa. Tapi kerjanya masih ada.

Petang sore ada tuition seperti biasa, aku harap cikgu kimia ada. Kredit sudah habis, tapi masih belom topup. Susah la nanti nak pergi tuition. Kerja ulang kaji telah aku buat sedikit demi sedikit, mungkin kau rasa tak berbaloi sebab aku buat sedikit. Tapi bagi aku, banyak perkara aku paham walaupon sedikit. Dan oleh itu, aku tak rasa kerja yang aku buat sia sia.

Baru ini bertemu dengan kawan lama, tak sangka! Dia juga peminat seni photografi. Banyak idea yang di bincangkan. Tapi sekarang aku rindu kamera aku. ;( Yang tiada di sisi aku,

Tiada ulasan: