Kehilangan, terasa.



Semalam, yer semalam. Maksud aku pagi tadi tapi waktu malam, kau faham tak?? Nak bagi tahu aku tido lewat sahaja semalam. Macam macam yang datang ke urat saraf fikran aku. Semua buat aku resah. Tak senang duduk. Sekejap pusing kiri sekejab pusng kanan. Aku tak main main larh. Memang tak sedap hati sangat!

Keluar masuk bilik dua tiga kali. Haish mata! Kenapa susah sangat nak tido? Ape yang otak tengah fkir tu? Kau menyusahkan aku untuk tido jer lah. Urghhh. Lupakan pasal itu.

Lepas susah sangat sangat nak tido, aku buat larh milo. Senang citer kalau dah jadi macam ne baik tak payah tido kan?! Buat sakit hati jer. Aku bukak la buku kejap, jenguk jenguk kerja apa yang ada, yang pasti exam masih belum berakhir. Sungguh susah hati :(

Harap ia akan berlalu dengan pantas dan secepat mungkin habis, sebab school holiday sedang menanti aku. ;)

Tiada ulasan: