Pengakuan



Ragam manusia bermacam macam, ramai yang tak reti bahasa. Cuak gila aku rasa. Laman sesawang dah buat aku bosan. Ini kenyataan nya. Sudah bertahun aku bersama dengan pelbagai laman, tapi sudah bosan sekarang. Kadang nak update post pown dah rasa malas.

Aku akan jarang online sehingga selesai mid-year exam. Harap keputusannya baik.

Aku tak boleh lari dari kenyataan. Exam makin hampir. Aku dah jarang online. Kau tak tahu rasa seorang diri. Aku kene rancang apa yang patut untuk aku sendiri dan bukan orang lain. Pendirian dulu dan kini sudah berlainan. Yang ada hanya timbunan buku yang perlu aku ulang kaji. Sabar sabar menanti ujian. Aku dah buat pengorbanan yang besar dan amat berat untuk di laksanakan. Harap ianya berbaloi. ;) Walaupun ramai yang membantah ape yang aku laku kan.

Tiada ulasan: