Sayang. (Cover)



Okey first, thanks Wani sebab kau bagi tau ape tajuk lagu yang aku melalok tu,Sekarang aku dah suka lagu neih. Kau tak suka tak ape, sikit aku tak kesahhhhh.Tu kau punya pasal. Sikit aku tak peduli. Tapi untuk pengetahuan kau lagu ne ada versi lelaki dengan perempuan. Both aku suka. Kalau kau suka jugak, boleh la intai dekat Youtube.com url yang aku dah kasi tu versi perempuan. Kalau nak yang lelaki, suara dia fuhhh! Power siot, sedap je telinge aku dengar.


Lirik Sayang(cover)
setiap malam aku terbyg2
wajah dirimu yang aku syg2
hanya padamu tempat aku mengadu
tapi kau meninggal kan aku

tergamak kau buat aku begini
sedang kau tahu ku amat menyintai
apakah ini salah silap diriku
oh oh oh oh syg ku

hati ini bagai ditusuk duri
airmataku berlinangan di pipi
pabila terimbas kembali 
kenangan indah di waktu kala..

2 ulasan:

teha berkata...

spe nynyi lagu nieh??
lirik cam best..

.kinah. berkata...

tak comperm la,
tp lagu ne di reka oleh bdk pompuan.
ada lam utube lgu ne.
mmg bez arn? ;D