Tak Hingin.


Okey, ini cuma cerita. Tadi, a'ah tadi gua nampak la ex gua yang keberape entah larh, cuma nampak. Tapi gua tak tegur, muka gua pown gua buat muka bodoh. Gua rasa dia perasan gua, tapi gua tak heran. Sikit takde senyuman. Sorry la Johnn (bukan nama sebenar) seyuman gua dah mati untuk lu. Lu sape hah John gua tak ingat?

Mase gua tengah call bapak gua, ada pulak yang ajuk gua. Celaka punya jantan.WTF

Lepas dah beli makanan dekat pasar minggu tu, gua pown beli lah satu getah rambut yang comel. :) Tanye la kakak kedai tu, harga berapa? Dia cakap RM1.00, gua terus hulur duit RM1.00 . Kakak tu tanyer, "Eh takkan satu jer?" aku pown senyum jer pastu blahhhhhh.. Dalam hati duk gerutu, cis kakak nim, jual mahal, barang kecik jer pahttu boleh tanye pulak kat aku macam tu. Taek betol. pffttt.

Ouh yeaah, esok exam add math. Malam nim gua harap gua akan bermimpi jawapan jawapan add math untok esok. Harap mimpi malam ne terselit la jugak formula sekali. hohoho

Tiada ulasan: