Tee.


Semalam gua mengidam nak tee baru, rayau-rayau la dekat laman sesawang baju yang gorjesss. Tapi shopping online tak best, cepat bosan. Setakat cuci mata boleh larh. Then, hari ini, aku beli Tee baru warna putih, sesuci blog gua ni. Sempat jugak tadi aku grab and buy selendang baru. Tak mahal pown.

Lu tau hari ni, macam orang bisu lagi gua. Shitttt. Bila mulut ne nak baik? Gua nak cakap pown payah. Mulut gua macam dah hilang nikmat nak makan. Pergh! Agak agak bila ulser ne nak baik huh? Malam ne gua nak peraga baju baru kat tuition. Kalau nak di ikut kan baju dalam almari tu dah banyak buat koleksi. Tak pelah sekali sekala bukan??

Bagi sayang gua, Nur Shahira Maliki. Happy birthday sayang ku gorjess. I luv u a lotss.

2 ulasan:

Dashing Days berkata...

yeah shopping online memang cepat buhsan eheh cuci mata ok la kan hehehe

.kinah. berkata...

ha'ah stkat cuci mata boley lahhh :)