Aku Dengan Kau.


Malam itu aku menagis. Kau puas hati bukan lihat air mata aku menitis? Pasti kau dok gelak ketawa dengan kawan kawan kau. Bangga dapat lihat perempuan brutal macam aku nagis bukan? sumpah celaka kau! Tapi sebenarnya kau tak tahu aku menagis sebab ape. Kau hanya bangga dapat buat aku menagis sedangkan aku menagis bukan sebab kau. Aku pulak bangga dapat buat action ne dengan bagus depan kau!

Hey jantan keparat, ingat kau cool sangat ke huh? Blahhh larh pergi cari betina lain pulak.. Cara kau dah bosan. Aku bukan ada kau sorang jer banyak lagi.. Act, I'm a good player. Jangan ingat bila aku dah cakap I LOVE YOU. Aku memang maksud kan benda tu betol. Hai jantan kesian kau dapat kenal orang macam aku... aku tak pernah cinta kau. Dan cinta takde dalam kamus hidup aku. Kesian kan? masing masing cuba nak mainkan satu sama lain. Kelakar bukan?

Cerita sebelum malam itu,

Aku: Eh aku nak clash dengan kau..

Danial: Erk??? (*Kawan-kawan dia gelak besar)

Aku: A'ah, kau nak ke tak nak?

Danial: Perghh, asal tak bagi tau awal awal sebelom couple dulu? Act, aku bukan nak kan kau sangat la.

Aku:Erm... Aku pown bukan seryes dengan kau. Jantan, semua sama!
(teros aku tinggalkan dia dengan muka bodoh aku. Dia dan kawan kawan dia dok gelak kan kat aku)

Danial: Ehh, Tia.... Blahhh la pompuann ramai lagi nak kat akuu.

Aku berpaling ke arah dia, tanpa di sedari air mata aku mengalir. Dan dia seperti tergamam melihat aku menagis... Kawan kawan dia masih ketawakan aku tadi tiba tiba terdiam... Terus aku berjalan meninggalkan dia. "Hebat Tia, kau mmg hebat. Persetankan sahaja mamat itu." getus hatiku dan air mata terus mengalir sambil bibir tersenyum.

To be continue.

Tiada ulasan: