Angsa Putih.


Petang tak baik. Langsung tak boleh blah, sampai nak keluar rumah sendiri pun sudah takut. Bukan saja saja untuk memerap di rumah. Keadaan tidak mengizinkan!

Keluarlah aku dari rumah tadi petang. Tak aku sangka pulak Si Angsa Putih ada di depan pintu. Ape lagi, cabutt buka langkah seribu larh keliling rumah. Cilakak. Sudah lama dia tunggu aku rupanya. Binatang peliharaan rumah aku itu sangat ganas. Bapak aku kata angsa itu tidak kejar tuannya. Tapi kenapa aku di kejarnya? Cis! Habis keliling rumah aku pusing buar marathon bila dikejar angsa. Kucing aku juga hampir menjadi mangsa-nya juga. Tak guna..

ps:Jaga kau angsaaaaaa.....

2 ulasan:

naz berkata...

hahaha u sepak dia sekali gerenti tak kacau dah

.kinah. berkata...

hahaha, tak brani arr..
mulutt di panjang sgt, hak3