Baju Ronyokkk.


Hai blog, dah berjanggut kau tunggu aku kan blog? Maaf blog, aku tak sibuk cuma malas. Dengan keadaan disprete, aku terpaksa jugak menaip untuk malam ini. Esok, lusa, tulat dan hari seterusnya selama seminggu lebihh, blog aku akan sunyi sepi seketika. Tak mengapa ke?

Dapatkah ia bertahan? Kau mampu bertahan bukan. Sabar menanti kepulangan aku blog. Mungkin blog akan usang. Nasib larh tu. Aku tak mampu buat ape ape. Sepanjang cuti sekolah, aku dihantar ke Kelantan. Mungkin aku di sini menyusahkan kau. Dengan karutan dan cerita merapu hidup aku.

Boleh kau tunggu kepulangan aku? Janji dengan aku, kau jaga blog aku dan memeliharanya dengan baik. Aku tak boleh janji ape ape kalau kau jaga blog aku. Tapi aku boleh kasi cerita sahaja. Ouh mungkin kau semua dah taknak baca blog lapuk ini. Tak pe aku tak kesah. Bagi yang masih setia, terima kasih.

2 ulasan:

tiniBuncit berkata...

same ah, tini malah gok lening. hehehe. * bia dari dulu pon malahh

.kinah. berkata...

yer dohh orr :)