Cerita Bodoh Di Kelas,


In the class
, first period was Math with Cikgu Jeff. :) Don't take this serious, it just humor and this is the real story. Gua tak main ciplak ciplak yang orangg... Langsungg tak ori!

Cikgu Jeff: Eh sape bace al Quran hari ni?

Amin: Miyooo bace cikgu! (*kening-kening)

Miyo: Kita bace doh cikgguuu,,,,,

Fadhil & Amin: Kinah tak pernah baca sekali pown cikgu! Mana aci....

Cikgu Jeff: Kinahhhhh!!! Bace al Quran. Meh sini.

Gua: Ermmmmm..... (*sengeh-sengeh) Suroh Wani ngn Nina orrr.

Wani & Nina: Kita pernah bace dah cikguuu.. 

Cikgu Jeff: Kinahh mehh bacee al Qurannn neihh.. Cepattt kangg Cikgu Nasir lalu pasnii.

***(Then Cikgu Nasir datang, tapi jeling julingg jer kat kelas kami)***

Cikg Jeff: Kinahhh mehh baceeee errr...

Gua: SAYA UZUURR LARRHHHHH CIKGUUUU! (*suara lantang!)

Thenn satu kelass gelakk besar dekat gua. Gua buat muka tembok sahaja. Tak amik peduli larh, cuma kasi sengeh saja. :p Ape susah sangat nak mengaku gua tengah period. Kalau gua tipu pown bukan mereka tau. But, actually, memang gua period pown. LOL! Lastly Miyo jugak yang kene baca alQuran.

Moral value: Bagi orang tak cukup tebal muka jangan berani cuba adegan gua nieh. Bikin malu lu nanti.

2 ulasan:

Syazwani Ramzi berkata...

I was like wanted to ROLLING ON FLOOR LAUGHING that time , haha

Syazwani Ramzi berkata...

Haha , mse tu op . Fadhil senyum molek je , HAHAHAH