Aku Dengan Kau. 2



Makin hari, hidup aku dah berubah. Bukan macam dulu dulu lagi. Asyik berkepit dengan jantan. Lepas Danial, aku rasa dah malas nak couple couple neih. Ingat aku neih hamba abdi cinta kaa?? Rasa jugak nak berubah. Takkan nak jadi player seumur hidup, bukan?

Malam itu, Danial call aku. Eh jantannn neih, degus aku dalam hati. Aku pick up call dia. 

Danial: "Hello."

Aku: Hurmm,,

Danial: Takkan "Hurmmm" jer kowt? Say something dear.

Aku: Ko nak ape bangsat?

Danial: Saja aku call nak sakitkan hati kau. HAHA.

Aku: Ouhh. ok, semoga berjaya.(then i off the fon)

Betol jantan ne tak guna, kan? Saja nak sakitkan hati aku. Kadang, aku terfikir ape motif dia buat macam tu? Nak bazirkan prepaid ke ape? Duh. lantak dia larh. Esoknya, aku dengar berita, Danial couple dengan budak perempuan mana tah. Si amoi chiii duk bising bising dekat aku pasal si Danial neih. Macam la aku ambil peduli pasal mamat tu. Kemudian, petang itu juga aku nampak dia berkepit dengan awek baru dia. Sengaja dia bawak awek baru dia tu jalan depan rumah aku. Errr. menyampah!

2 ulasan:

Ries Lee berkata...

saya fikir awk ni gadis yg agresif secara mentaliti n fizikal.
btw, lagu latar tu lagi faveret sy la...
huhu..

.kinah. berkata...

HAHAHA :D
saya mmg sedikit agresif bila diperlakukan seperti badut.
act, itu juga fav saya :)