Lubang Hidung Kembang, Gua.



Malam ini gua duk kemas folder dalam laptop. Semua gambar yang dulu dah takde. Jangan banyak soal okey. Gua dah format laptop gua. Tu pasal semua dah ghaib dari laptop. Sebelum tu, gua dah burn semua gambar dalam CD. Eh, bukan semua. Separuh sahaja. Ada yang dipadamkan sekali semasa format. Duh, menyesal tak sudah!

Tadi, gua bukak pendrive gua. Terjumpa la folder "LAWATAN". Gua open larh, pastu teringat balik gambar tu semua masa aku budak form 2. Rasa nak gelak kuat kuat, tengok muka poyo dalam folder tu. Zaman itu memang gua gile malu benci tak suka amik gambar. Memang anti amik gambar, sampai orang nak ambill gambar gua, gua paling muka dekat lain. Pergh! Sekarang, pantang jumpa kamera, terus bagi BIG GOAT's SMILE. Betol zaman dah berubah. ;) 

Ini gambar dari pendrive gua. Nak banyak lagi mintak sendiri dengan gua. Jangan malu nak segan segan pulak. Atau boleh bukak dekat MUKA BUKU gua. 

gile langsung tak pandang camera

jahat muka budak tahi lalat tu.LOL!

Zaman belom matang.

Gila teah, kau buat aku gelak besar tgk muka kau! LOL

Duh, memang benggang tengok gambar nieh.
cikgu snap senyap-senyap.  -.-'

Act, ini semua vacation for prefect. Gua neih penyebok jer nak tumpang sekaki. HAHA. Malam ne Argintina pasti menang. Brazil gua memang dah frusted tertunggeng. Buang masa gua pergi tengok bola dekat kedai mamak. Dah la semua jantan. Gua sekor jer perempuan, abis bau asap rokok selendang gua. Pergh! Tak guna betol. -.-

Tiada ulasan: