Minaci Malam Gala.


Selamat malam in addition sekali selamat pagi, mata tak nak lelap lagi. Ni semua pasal budak Shey. Ecehhh, sembang larh hangg Shey kalau hang tak mau snap dengan aku. LOL! Aku nak coffee satu mug, kasi mata ini terkang-kang luas nak bergurau senda bersama-nya. ;) Bukan senang nak berduaaan dalam bilik nieh. Macam lesbo jer bunyi-nya. Eleh kau aper pedulu, kalau aku lesbo pown aku sorang jer. Kau tak pon, aper nak di susah kan? Tapi yang pasti aku bukan lesbian. Untuk skop yang lebih luas mengenai gambar, sila buka link di bawah.


Kala di malam buta ini, aku masih ingat esok pagi kena pergi sekolah. Dengar macam tak best, tapi act aku nak hebohh sikit ada bakar ayam esok. Takkan aku nak avoid kowt? -.-' Lancau betolllll. Tarakk apa, esok boleh bangun awal lagi, maybe. AHAHA. Dah, dah aku nak tido. Jangan banyak songeh pulak. Choww.

Tiada ulasan: