Muka Celup Mat Salleh.


Hari ini, matahari bikin gua panas. Alah biasa larh, musim pemanasan global dunia. Bukannya sejuk selalu macam duduk dalam penghawa dingin. Itu pun masih lagi terasa hangat dunia. Akhirat belum pasti lagi betapa panas matahari ini.

Aktivis di sekolah boosan.. BOOOO! Padan muka, dan kepada pihak sekolah terimas kerna hari ini hari last kegiatan aktiviti ko-kurikulum. Wuhuuuu. Dan oleh kerna hari ini hari last, gua punya Kelab Robotik bikin sukaneka. Wah, dengar macam best tapi sebenarnya hampehhh. Di tambah lagi, dengan muka gua dah kene celup tepung gandum menjadi mat salleh celup.. Boleh dikatakan kelab kami menjadi bahan ketawa umum. Perghh, rasa kemaluan gua dah melekat kat kepala lutut. Tak amik peduli ape orang sekeliling kata, yang pasti kena enjoy! Act, gua punya group menang semua game. Yeah! Thats good. A lotes of candy and I'm promise to my classmate to bring it tomorrow. Tapi malang sebab gua tak bawak kamera, untuk dirakam. Sedih, sobs sobs..

Berita malang pula bagi hari ini, result mid year exam kelas gua tak akan diumumkan. Dan yang paling drastik pabila, gua punya guru kelas mahu bikin suprise kita orang punya result depan mak bapak. Duh, ne tak sedap hati ni. Result macam teruk dan tak guna hampehhhhhhh. -.-' Lepas tu nak diumumkan pula nanti hari perjumpaan ibu bapa, Selasa hadapan. pfft.. Cikgu saya tak nak datang sekolah.

Tiada ulasan: