Pemain Kapet Terbang.


Yeah! Football season around the conner, can't wait which team will win. Act, aku sengaja bikin ini cerita di penghujung musim bola. Aku pasti ramai yang akan post pasal bola. Pasukan fav sudah banyak yang tumbang. Brazil sudah kalah, Argentina sudah tumbang juga. Yang tinggal kini Belanda, Spain, Germany & Urgency.

Dah tak sanggup aku lihat satu persatu pasukan tumbang. Dan kali ini sangat berdendam dengan Germany yang menumbangkan Argentina. Tuihh, harap kekalah Germany akan berlaku apabila berlawan bersama Spain. Kala sabtu lalu, gua terbaca satu status di FB. Dia mengatakan "Perempuan hanya melihat bola kerana ingin mencuri perhatian lelaki. Padahal mereka sama sekali tidak minat untuk mengetahuinya" Memang aku dok gelak keras tadi depan laptop. Tidak menyangka ada juga golongan sebegini. Tapi bagi aku, bola bukan cara nak mencuri perhatian lelaki. Sikit tak guna. Pergh! Takde faedahnya. Bagi aku bola sukan yang sehat damn menarik perhatian aku! Sampai sanggup aku pergi join bapak aku tengok bola di kedai, pada malam buta. Andai larh aku ne lelaki, lama dah main bola sepak. LOL! Semalam, Belanda dah menang. Congerts dude! . kening-kening ;)

Yang pasti, aku memang nak lihat kekalahan Germany. Sakit hati bila KLOSE berkata, "Spain bukan lawan kami, mudah sahaja untuk ditumpaskan." di Harian Metro baru baru ini. Angkuh sungguh mereka, wait and see. I will beat that Germany will lose!

Tiada ulasan: