Suparjo,

Hidup gua dah kembali ceria. Yeah, chill chill. Btw, hari ini gua buat ayam tandoori bakar sama bonda gua. Bau dia mengancam. Tapi bende yang paling best sekali hari ini, gua tonton "He was Cool" movie korean, 5 kali ulangan tanpa henti. Gila kan?

Gua lihat hari ini langit cerah, sama macam mood bapak gua dan bonda gua. Gua senang. Takde lagi susah payah hati ini gundah. Tapi sekarang gua naik fedup. Sebab tak boleh nak loading FarmVille. Gua rasa pokok-pokok yang gua tanam tu dah boleh tuai. Tapi line lembab macam siput. Sekarang tengad download "Baby and Me" pulak. Korean's movie lagi. pfft.. -,-'

4 ulasan:

Ninaa Joyy berkata...

Farmville. fenomena sekarang ;P

Juice berkata...

udah2 la tu tgk korea..

I'm JUNKS berkata...

A'ah, buat gua naik gusar nak jaga pokok tu.. Haish! -,-

I'm JUNKS berkata...

Juice: Dah takde apa gua boleh buat. Layan jer lah. School holiday ne kan. -,-