Terus Terang.


Makin hari, gua makin busy. Bukan nak belagak, tapi sebenarnya tak ada apa pun yang busy. Cuma tempahan Chocolate Moist Cake oleh saudara terdekat sempena hari esok. Kadang, gua geram jugak, sebab last minute baru kasi tau nak tempah. Btw, petang ne dah la nak balik Kelantan. Sekarang, Puan Besar sedang cari barang buat kek. Tulang belakang gua sakit, terpaksa duduk rumah saje, kesian Puan Besar. Gua tak dapat tolong. Lagi pun tugas gua buat Choco Moist Cake sahaja.

Blog ne dah usang, rasa malas dah nak update. Cerita-cerita di blog kemudian cerita lah gua sambung. Penat-lah. Okey, nawaitu gua baik, cuma tak kena cara sekarang ne kan? Gua nak buat kek tu, tapi mungkin, mungkin tidur lewat malam ni. Btw, Selamat Hari Raya Korban esok. Tak sabar nak balik kampung. Bye-

1 ulasan:

Ninaa Joy berkata...

Selamat Hari Raya :)