Ofghilen.

Keadaan di dapur kelam kabut. Itu la keadaan nya. Tapi gua tak kesah. Sebab golongan ibu sibuk memasak. Gua turut join sekali. Turun dapur, kasi kotor tangan sikit. Baru anak perempuan. Hampir sebulan tidak meng-update blog. So sorry dude and babe. Gua lihat di dashboard, follower dah berkurang. Gua mintak maaf banyak banyak.. Siaran blog tergendala buat sebulan. Harap follower yang lain masih setia. Nanti ada masa senggang gua update ini blogeh. Yang pasti dalam waktu terdekat ni, gua dah kurang busy. :)

2 ulasan:

eqacashperlala berkata...

just take your time
and bila you betul2 free, you update laa

anyway, macam ini lah anak dara
turun dapur dan masak :)

I'm JUNKS berkata...

Tq eqa.
I'm not freaking busy anymore.
so I can update this blog :D

Tolong masak tu perkara
simple jer. huhuhu