Enchanted to meet you 2

"Here I was again tonight force laughter, 
faking smiles
Same old tired, lonely place 
wall insincerity 
Shifting eyes and vancancy vanished when I saw your face
All I can say it was enchanting to meet you."

*Gua dah nampak, perasaan itu terpaksa di ripped-off dari jiwa dan raga gua. Trimas dude. Gua faham, sangat faham dengan apa yang diertikan, walaupun yang sebenarnya gua sukar untuk melepaskan fakta itu. Dan kita mesti "macam ne" sahaja. Gua masih tak tau lagi apa motif lu bila saja buat gua tinggikan suara dan kemudian buat gua ketawa dengan gelagak lu. Walau apa pun motifnya, gua dah tak peduli sudah. Gua dah fikir masak-masak. Keputusan di tangan gua sudah. So, selamat berbahagia.

2 ulasan:

eqacashperlala berkata...

babe, apa nama akaun newpaces kau?
aku nak add ni

I'm JUNKS berkata...

aku dah add kau,
pic perempuan pakai tudung pegang budak ;p