Enchanted to meet you



Ayat pertama :
Gua pun perempuan. Punya hati punya perasaan. Sekasar mana pun gua, status perempuan gua takkan bertukar menjadi lelaki.

Ayat kedua :
Gua tak tau, apa lu rasa tapi gua tak ingin tahu kalau boleh. Sebab gua tak nak lu dengan gua jadi macam "benda asing" bila hendak bercakap, bergelak, berlawak, bergurau, bertentang mata. 

Ayat ketiga :
Lu text gua. Tanya itu dan ini. Tapi apa motif lu ? Gua keliru. Gua bercelaru. Tapi gua tak mahu fikir semua tu. Sebab masa depan gua tiada tercatat nama lu. Maaf.

Ayat keempat :
Hey, lu punya perasaan kan ? Jadi lebih baik kita berteman. Sebagai teman mungkin lebih perfect atau macam "perfect two" bila gua dengan lu. Ouh, maaf gua perasan seorang diri.

Ayat kelima :
Gua suka lu tapi gua tak tahu mana nak mula. Jadi gua buat kesimpulan sendiri, kita kawan sudah lah. Gua pun tak pasti "suka" gua itu kawan atau lebih. 

Konklusinya :
Selamat berkawan, kawan. Dan semoga gua dengan lu berkawan sampai kekal. Gua tak minta lebih, cukup sekadar kawan.

*senyum*

Talking to you
makes my day

Tiada ulasan: