Tak ke Mana.

Spesis cinta yang tak ke mana. Ah, kesian. How pathetic are they? Gua tak tau apa hebat sangat kuasa cinta. Bagi gua yang masih darah muda ne, "Love just for fun" itu lah yang gua selalu keep in my mind. Ada yang sampai crush tahap gaban. Tapi cinta tak terbalas juga.

Gua pernah la jugak bercinta sekali dua. Mungkin akibat terlalu putus arah. Gua dah give up dengan mende alah ne. So sebagai pemerhati, gua tak mampu nak kata apa-apa. Sebab gua pun bukan yang berpengalaman.

 Kesah dia;
Mula-mula dulu couple dengan si A, lepas clash konon sedih ingatkan dia. Lepas tu rasa marah dan kutuk diri sendiri sebab terlalu percaya cinta. Dan berkali-kali lagi dia crush dan jatuh cinta. Bende yang sama. Tahap cinta tak ke mana. Dan lagi, sekarang dia crush.

Di atas itu bukan cerita gua. Itu ialah apa yang gua nampak dan baca. Kesian. Dia lelaki yang malang. Sering jatuh cinta tapi, takut untung meluahkan nya. Konon takut kehilangan gadis yang dia sayang apabila menyatakan rasanya itu. Itu ialah realiti yang gua nampak. Mungkin sebab dia pernah dipermainkan perempuan. Entah lah. Sighs

Ah lantak lah. Bukan ada kena mengena dengan gua. Tapi hati gua tetap kesihan pada lelaki itu. Nasib lu tak baik lelaki. Harap lu akan jumpa true love lu. Dan gua akan keep support kau dari belakang walaupun lu tak tahu gua siapa, dan tidak pernah tau gua ada di belakang kau sambil memerhati. Maaf gua bukan stalker, gua cuma membaca apa yang lu taip. Harap lu tak salah faham. Be strong, man!



**Gua tak tau, lu follow gua atau tidak. Tapi kalau lu baca, harap lu sedar suatu hari nanti.

Tiada ulasan: