Gerak Geri.


Hari ini lu emosi siot. Sampai dengan gua pun lu tinggi suara. Bukan sekali tapi dua kali. Gua cuma "care" ape cer dengan lu ne dude.. Kalau tak memang gua tak ambil pusing langsung. Lantak lah lu kalau kene buli sama member-member lu. Gua dah malas nak backup lu kalau lu buat gua macam ne. Kalau tensi sekali pun relax lah.. Apa sampai jerit-jerit satu kelas ? Ingat kita orang pekak ke ?

Sampai lu marah-marah, semua orang tuduh gua. Suruh pergi pujuk. Yang seorang lagi tu seronok duk usik gua. 

"Hey Junks, lu gigit Iwan ke sampai marah-marah macam tu.
 Tak cukup makanan ke ? Meh gua kasi sagong.."

Ape kes pulak dengan lu ni ? Lu buat dia marah-marah lu tuding jari dekat gua ? Gua tengah bengang pun boleh tersembur depan Nina tadi. -,- Dah la lu selalu buli dia, suruh dia pergi beli air, pergi beli itu, pergi beli ini. Ingat kantin atau koperasi tu dekat ke ? Perghh ! 

Si Iwan ni satu hal. Gua tanya elok-elok ape cer ape prob lu, lu jerkah gua ?! Haish, sabar hati, sabar. Sighs. Lu suka serabutkan fikiran lu agaknya. Gua pun tak tau. Ke lu nak attract perhatian orang ? Shrugged. 

*diam*

Gua harap lu tenang. Gua care sebab gua kawan lu. Gua tak suka tengok orang sedih , emo, tension gaban & ect.. Jangan duk salah faham sudahlah. Dah la satu kelas tuduh gua nak kan lu. -,- pfftt..

Orang lain bukan nak tolong dia, makin dikerjakan ada lah. Jangan la jadi lurus sangat.. Sorry kalau lu terasa hati, gua cuma nak luah apa yang gua rasa.

Tiada ulasan: