Speechless

Lu buat kata-kata gua mati. Mata lu, gerak geri lu, kadang-kadang menyakiti hati. 

*mengeluh*

Sambil duduk di tempat gua, lu baca satu persatu apa yang gua tulis di kertas putih.
Mainan perasaan, pergi..

Matilah..

Matilahh..

Matilahhh... !

Gua tak mahu tahun akhir gua di gangu. Di gangu perkara-perkara seperti lu..
Hati yang tegar ini boleh jadi gemuruh..

Pergilah.

Pergilahhh..

Gua tak sanggup nak lihat, nak tatap mata lu yang selalu curi-curi memandang gua.
Atau gua masih di alam fantasi dengan khayala sendiri. 

*sepi*

Gua mahu noktahkan perkara ini, tapi bila setiap hari gerak geri lu mencurigakan hati, gua jadi mati lagi.

Tolong pergi, sebab gua perempuan.
Seorang perempuan yang tidak pandai mainan perasaan.
Dan
Gua tidak mahu jadi "perasan"
Sebab itu memalukan !

Tiada ulasan: