Tepuk dada, tanya selera.


Huh, minggu yang memang busy. Sambil gua berguling-guling atas katil dengan teman-teman gua, tiba-tiba gua teringatkan pasal lu. Yelah, gua memang nak tau sangat berapa result SPM lu baru ni.

Gua ingat lu dah lupa gua, tak sangka pulak lu buat lawak bodoh dengan gua hari ni. Tapi gua tak ambil kira sangat pasal jokes tu. Tapi gua memang tak sangka la lu masih ingat gua selepas apa yang berlaku sebelum ni.

*mengeluh*

Apa boleh buat bende yang dah berlalu buat apa nak dikenang ? Simpan dalam alamari sudah lah kan ? Er, teringat pasal result lu, walaupun lu tak bagi tau gua lu dapat berapa, gua tak kisah, sebab tu hak lu. So faham-faham kan saja lah kan ?

*diam*

Bila cerita pasal bola, lu macam ada problem. Gua tau la gua ne kounsler yang tak bertauliah tapi setakat sikit-sikit nak nasihat tu boleh lah. Btw, memang luar expectation gua bila lu keluar dari team Tteam. Terkejut jugak gua, sebab tiba-tiba lu keluar. Sebelum ni memang gua dah tau lu main untuk Tteam. Tapi takkan la problem tu buat lu berhenti main bola ? Tak pe kalau lu tak nak bagi tau reasonnya, nanti gua cari sendiri lagi senang.

End of the story, good luck untuk lu, jangan putus asa, jangan sedih-sedih pasal result dan penting sekali jangan sesekali menyesal dengan pilihan yang lu buat duluu. Gua tahu lu happy main bola, but study come first.    This is not the end of your future dude. So do not ever and never give up.

Tiada ulasan: