Driving License

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, gua lulus test JPJ untuk lesen kereta.




Kelantan, here I come !!

Tahi Lalat.



Tadi gua memasak di dapur. Sambil-sambil memasak bonda jadi juri disebelah. Juri merasa.

Bonda : Untung lah suami kakak nanti, bini pandai masak
Gua : Heh, yer lah tu bonda.
Bonda : Eh, tahi lalat kakak makin besar ? Meh bonda nak rasa. Kau gosok ehh.
Gua : Mana ada bonda. Alah, jangan la sentuh, nanti makin besar !
Bonda : Bonda teringat budak lelaki tu. Dia pun ada tahi lalat dekat pipi sama macam kakak. Biasanya suami isteri selalu ada chemistry. 
Gua : Ingat lagi lelaki tu ? Aduh ! Ingat ke bonda dah lupa. 
*gua senyum kambing, sambil sorok senyum malu dalam saku baju.
Bonda : Sesuailah kakak dengan dia. Hahahaha.
Gua : Apa bonda merepek ni. Tak nak lah ! -,-
Bonda : Tapi tak boleh kahwin dengan orang ada pertalian darah dengan kita. Tak elok. Tapi, kakak dengan dia dah jauh kot. Kakak dengan dia dua pupu kan ?
Gua : Aah. Tapi takde makne nye bonda.


-The End






#p.s : Bonda, anakmu ini baru 18 tahun. Ape lah sangat nak bincang soal jodoh. Usia mentah lagi ni.




#p.ss: Rasa awkward bila mention yang gua sudap 18 tahun yang tidak rasmi lagi. Cheers, 2012





*senyum sendiri

Gua, dan jam 5.17 pagi

Mata gua masih keras.

Lagi keras dari batu.

Kenapa?

Adalah tuuu.

Mane boleh kasi tau.

K, bai.





p/s: Bapak selamat sekolah esok, anak mu dah tak sekolah dahhh.. Hahahhaa :D